"Cramo" ievieš apakšzīmolu "Cramo Adapteo"
"Cramo" radījis zīmolu "Cramo Adapteo", lai veicinātu moduļu telpu nomas nozares izaugsmi un pozicionēšanos tirgū.
Uzņēmumam "Cramo" ― otram lielākajam tehnikas nomas pakalpojumu sniedzējam Eiropā ― moduļu telpu risinājumi birojiem, skolām, bērnudārziem u.c. lietojuma veidiem ir viena no svarīgākajām izaugsmes jomām. Lai sekmētu izaugsmi vēl vairāk, "Cramo" attīstības stratēģijas ietvaros ievieš apakšzīmolu "Cramo Adapteo".
Pieprasījums pēc "Cramo" moduļu telpu risinājumiem Ziemeļvalstīs un Baltijas valstīs pēdējo gadu laikā ir būtiski pieaudzis, jo īpaši sabiedriskajā sektorā. Moduļu telpu jomā Ziemeļeiropā "Cramo" ir tirgus līderis: uzņēmuma rīcībā šobrīd ir 15 300 moduļu vienību, neieskaitot moduļus, kas paredzēti celtniecības sektoram.
Moduļi, kas paredzēti ne-celtniecības sektoram, visbiežāk tiek izmantoti kā pagaidu telpas birojiem, skolām, bērnudārziem un veselības aprūpes ēkām, ja nepieciešamas papildu telpas uz noteiktu laiku vai tiek veikti renovācijas darbi. Moduļu telpas var uzstādīt atsevišķi, vai tās var savienot ar jau esošu ēku, var izveidot vienu, divus vai trīs stāvus. Telpu kvalitāte neatšķiras no telpām kapitāli būvētā ēkā.
"Cilvēku prātos "Cramo", pirmkārt, tiek saistīts ar būvniecības nozari, taču mūsu moduļu telpu risinājumu klienti arvien biežāk nāk no sabiedriskā un industriālā sektora. Ar "Cramo Adapteo" apakšzīmolu mēs vēlamies daudz sekmīgāk pozicionēties industriālajā, nekustamā īpašuma un sabiedriskajā sektorā," stāsta Petri Moksēns (Petri Moksén), "Cramo Adapteo" vadītājs.
"Moduļu telpu popularitāte ir skaidrojama ar to, ka tās ir pielāgojamas klientu vajadzībām. Klients var sākt, piemēram, ar 30 kvadrātmetru plašām telpām, un, kad nepieciešams, paplašināt vai samazināt platību atbilstoši vajadzībām," stāsta Petri Moksēns.
Telpu risinājumi, kas izstrādāti Ziemeļvalstu apstākļiem
Jaunais zīmols "Cramo Adapteo" tiks ieviests Zviedrijā, Somijā, Norvēģijā, Dānijā, Igaunijā, Latvijā un Lietuvā. Tajā pašā laikā mērķis ir arī palielināt sadarbību starp šīm dažādajām valstīm.
"Mēs atšķiramies no daudziem mūsu konkurentiem ar to, ka mūsu jaunie telpu risinājumi ir izstrādāti Ziemeļvalstīs un Ziemeļvalstu apstākļiem. Tie atbilst visiem attiecīgajiem būvniecības noteikumiem, tostarp, ventilācijas, energoefektivitātes un būvniecības tehniskajām prasībām. Šogad mēs prezentēsim vēl vienu jaunu videi draudzīgu moduļu sistēmu, kura būs līderis energoefektivitātes ziņā," atklāj Petri Moksēns.
"2013. gadā moduļu telpu noma, neskaitot celtniecības sektoru, jau veidoja 12,3% no kopējā "Cramo" grupas apgrozījuma. Papildu izaugsmes potenciāla meklējumiem Ziemeļeiropā, mēs šogad centīsimies nostiprināties arī Polijas un Vācijas tirgū," saka Moksēns.
Būvlaukuma aprīkojums, tajā skaitā pagaidu telpas celtniecības sektoram, arī turpmāk tiks piedāvāts ar zīmolu "Cramo".