Klientu pieplūduma dēļ "Latvijas pasts" pagarinājis darbalaiku pasta nodaļām Daugavpilī, Liepājā un Rēzeknē

Rīga, 20.aug., LETA. Saistībā ar klientu lielo interesi par kontu atvēršanu Pasta norēķinu sistēmā AS "Latvijas pasts", līdz piektdienai, 23.augustam, pagarina darbalaiku līdz plkst.20 vairākām pasta nodaļām Daugavpilī, Liepājā un Rēzeknē, aģentūru LETA informēja AS "Latvijas pasts" pārstāve Gundega Vārpa.

Kā ziņots, pēc "PNB bankas" darbības apturēšanas audzis "Latvijas pasta" norēķinu sistēmā atvērto kontu skaits.

Vārpa norādīja, ka pēdējās dienā vērojamā klientu pieplūduma dēļ līdz 23.augustam Daugavpils 1.pasta nodaļa Rīgas ielā 42a, Daugavpils 17.pasta nodaļa Strādnieku ielā 84, Liepājas 5.pasta nodaļa Siļķu ielā 24, Liepājas 12.pasta nodaļa Kūrmājas prospektā 8/10, Liepājas 14.pasta nodaļa Imantas ielā 3, Liepājas 16.pasta nodaļa Klaipēdas ielā 74, Rēzeknes 1.pasta nodaļa Atbrīvošanas alejā 81 k-5 un Rēzeknes 4.pasta nodaļa Atbrīvošanas alejā 155 k-1 klientus apkalpos līdz plkst.20.

Nepieciešamības gadījumā operatīvi tiks lemts arī par citu pasta nodaļu darbalaika pagarināšanu, kā arī par pagarinātā darbalaika termiņa ilgāku noteikšanu.

Kopš pagājušās piektdienas, 16.augusta, Pasta norēķinu sistēmā atvērts jau vairāk nekā 1740 jaunu maksājumu kontu, kas vairāk nekā divreiz pārsniedz vidēji mēnesī Latvijas Pastā tradicionāli atvērto jaunu kontu skaitu. Tādējādi kopumā Pasta norēķinu sistēmā atvērto kontu skaits sasniedz jau 198 000 kontu.

Jau ziņots, ka "Latvijas pasta" Pasta norēķinu sistēmā kopš piektdienas, 16.augusta, kad vairs nedarbojas "PNB banka", līdz pirmdienas rītam bija atvērti vairāk nekā 700 maksājumu kontu, kas ir apmēram tik pat daudz, cik vidēji tiek atvērts mēneša laikā. Savukārt līdz pirmdienas pēcpusdienai atvērti bija jau 1160 norēķinu konti.

"Pieņemam, ka vismaz daļēji kontu atvēršanas pieaugumam ir saistība ar situāciju ap "PNB banku". To sarunās ar pasta nodaļu darbiniekiem pieminējuši arī klienti, interesējoties par konta atvēršanas iespējām vai jau nolemjot to atvērt Pasta norēķinu sistēmā," sacīja Vārpa.

Viņa minēja, ka Pasta norēķinu sistēmas priekšrocība ir "Latvijas pasta" filiāļu tīkls, kas aptver vairāk nekā 370 pilna spektra pasta nodaļu un ļauj apkalpot klientus visā valsts teritorijā, tostarp veikt izmaksas no Pasta norēķinu sistēmas konta arī klientu dzīvesvietās, kas ir īpaši svarīgi reģionu iedzīvotājiem.

"Taču mūsu mērķis nav tiešā veidā konkurēt ar bankām. Mēs sniedzam tādus pakalpojumus, kādus pieprasa mūsu klientu auditorija un tādā apmērā, kāds ir mūsu klientiem aktuāls. Esam veikuši aprēķinus, kas liecina, ka, ieviešot bankai analogus finanšu pakalpojumu risinājumus, ieguldījumus to īstenošanā atpelnīt tuvākajos gados nebūs iespējams. Turklāt, veicot šāda mēroga ieguldījumus, neizbēgami nāktos būtiski paaugstināt pakalpojumu cenas, kas vairs nebūtu izdevīgi ne "Latvijas pastam", ne klientiem, kas izmanto Pasta norēķinu sistēmas noteiktiem mērķiem," teica Vārpa.

Kompānijā arī atzīmēja, ka "Latvijas pasts" ir gatavs jauniem klientiem, kas vēlēsies izmantot Pasta norēķinu sistēmu vai ar Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras (VSAA) starpniecību izlems turpmāk pensiju vai pabalstu saņemt savā dzīvesvietā.

"Latvijas pasts" nodrošina pasta pakalpojumu pieejamību Latvijā, uzturot vairāk nekā 600 pasta pakalpojumu sniegšanas vietu. Uzņēmuma pamatfunkcija ir universālā pasta pakalpojuma sniegšana, papildus nodrošinot arī komercpārvadājumu, eksprespasta, maksājumu, preses, mazumtirdzniecības un filatēlijas pakalpojumus. "Latvijas pasts" ir valstij pilnībā piederošs uzņēmums.