Liepājniekus aicina iesaistīties pilsētas vizuālās identitātes izstrādē

Pašreizējos Liepājas pašvaldības un tās iestāžu zīmolus var vērtēt kā sadrumstalotus, tāpēc notiek darbs pie jaunas un vienotas pilsētas vizuālās identitātes izstrādes, skaidroja domē.
Nereti vēsturisku apstākļu un vienotas stratēģijas trūkuma dēļ tiek izveidota neefektīva zīmolu struktūra - tiek radīts pārāk daudz neatkarīgu zīmolu, kuru funkcijas un auditorijas pārklājas vai kuru eksistencei nav pamatojuma. Kā skaidroja pašvaldībā, tas nav finansiāli efektīvi, jo tiek tērēti līdzekļi katra zīmola identitātes un komunikācijas izstrādei un uzturēšanai, kā arī tas nav efektīvi no komunikācijas viedokļa, jo "piesātina informācijas telpu, dublē saturu un mulsina sabiedrību".
"Lai ilgtermiņā taupītu resursus un maksimāli efektīvi tērētu mārketingam atvēlētos budžeta līdzekļus, notiek darbs pie jaunas pilsētas vizuālās identitātes izveides jeb zīmola struktūras radīšanas. Tas radīs pārskatāmu un skaidru pilsētas pārvaldi, būs mūsdienīgs, bet tai pat laikā ilglaicīgi izmantojams un ērti pielāgojams," skaidroja Liepājas pašvaldības Sabiedrisko attiecību un mārketinga daļas vadītāja Zita Lazdāne.
Jaunās pilsētas identitātes izveidē ar saviem ieteikumiem un viedokli aicināts iesaistīties ikviens liepājnieks. 10.augustā plkst.13 Liepājas Olimpiskajā centrā tiks apskatīti vairāki Liepājas pilsētas pašvaldības un tās iestāžu vizuālās identitātes attīstības scenāriji, kurus prezentēs dizaina birojs "H2E".