Banner 980x90

Satiksmei atklāts pievedceļs Liepājas ostai

Satiksmei atklāts jaunuzbūvētais pievedceļš Liepājas ostai. Tas ļaus ne tikai atvieglot kravu piegādi, bet arī uzlabos satiksmes infrastruktūru visas pilsētas mērogā, raksta laikraksts Kursas laiks.
Liepājā izbūvēts pilnīgi jauns autoceļa posms 2,7 kilometru garumā, no kuriem 2,1 kilometrs ir divu joslu ceļš. Pievedceļš virzās paralēli dzelzceļa līnijai, savienojot Liepājas - Rīgas šoseju ar Pulvera ielas apli. Pievadu Pulvera ielas aplim veido divas braukšanas joslas abos virzienos aptuveni 600 metru garumā. Izbūvētas caurtekas, kā arī apgaismojuma sistēma un pārbrauktuves.

Atzīmējot apjomīgo darbu noslēgumu, trešdien uz pievedceļa atklāšanas svinīgo ceremoniju pulcējās daudzas vietējās amatpersonas, ieradās arī satiksmes ministrs Uldis Augulis.

Lentes griešanu ar nepacietību gaidīja bariņš Zaļās birzes iedzīvotāju. "Šī ir ļoti nozīmīga diena, var teikt - dzīvības diena!" apgalvo Zinaīda. Liepājniece atzīst, ka Brīvības ielas rekonstrukcijas laikā visai šaurā Slimnīcas iela kļuvusi pārslogota, pa to kļuvis bīstami braukt, kur nu vēl staigāt. Beidzot situācija uzlabosies, iekļūšana vai izkļūšana no pilsētas kļūs vieglāka, nebūs lielo sastrēgumu vai kratīšanās pa remontējamajām ielām, spriež sanākušie vīri un sievas, raksta laikraksts Kursas laiks.

Jaunais autoceļš projektēts smagā transporta plūsmai un intensīvai satiksmei, būvējot stingri ievērotas kvalitātes prasības, apgalvo projekta realizētāji. Asfalta klājumam ir trīs kārtas - astoņu centimetru pamatkārta, sešu centimetru saistkārta un četru centimetru virskārta. Saskaņā ar projektu virskārtai uzklāts asfalta segums - šķembu mastika, kas ir īpaši izturīgs. Kā paredzējis projektētājs, virskārtā izmantotas izvirduma iežu šķembas no Skandināvijas. Jauno maģistrālo ceļa posmu projektēja SIA "E. Daniševska birojs".

Vadītājiem jāvēro zīmes.
Sarežģījumiem satiksmē jaunajā posmā nevajadzētu būt, uzskata Valsts policijas Kurzemes reģiona pārvaldes Satiksmes uzraudzības rotas komandieris Ingus Ukstiņš. Taisnajā pievedceļa posmā pagaidām atļautais ātrums būs 50 kilometru stundā. Pavasarī, iespējams, to varētu mainīt uz 70 kilometriem stundā.

Autovadītājiem gan īpaši vērīgiem jābūt Cukura un Pulvera ielas krustojumā, kur apbraucamajā aplī mainīsies ceļa zīmes. Jābrauc nevis pēc ieraduma, bet gan, ievērojot ceļa zīmes, tad sarežģījumu nebūs, bilst I.Ukstiņš. Iebraucot aplī no visiem virzieniem, turpmāk būs jāievēro zīme "Dodiet ceļu!" -priekšroka jādod tam autovadītājam, kurš jau atrodas aplī. Speciālisti brīdina autovadītājus būt īpaši uzmanīgiem un ievērot savstarpējo pieklājību, informē laikraksts Kursas laiks.

Projektā ieguldīti miljoni.
"Liepājas ostas pievedceļi" ir projekts, kas sastāv no trīs nozīmīgām un vērienīgām ostas infrastruktūras attīstības sadaļām - dzelzceļa pievedceļa un Ziemeļu parka, ostas auto pievedceļa būvniecība, kā arī Karostas izgriežamā tilta rekonstrukcija. Projekta kopējās attiecināmās izmaksas ir 11,42 miljoni eiro bez PVN, no kurām 8,5 miljoni eiro ir ES Kohēzijas fonda finansējums. Liepājas ostas auto pievedceļa attiecināmās izmaksas ir gandrīz divi miljoni eiro bez PVN. Projektu līdzfinansē Liepājas speciālās ekonomiskās zonas pārvalde un Liepājas dome.

Dalies ar šo rakstu

Uz sarakstu
Pilseta24.lv neatbild pievienotajiem lasītāju komentāriem, kā arī aicina portāla lasītājus, rakstot komentārus, ievērot morāles un pieklājības normas, nekurināt un neaicināt uz rasu naidu, iztikt bez rupjībām. Lūguma neievērošanas gadījumā Pilseta24.lv patur tiesības liegt komentēšanas iespēju. Komentāros publicējamā teksta garums ir ierobežots līdz 1000 zīmēm. Nereģistrētiem lietotājiem ir aizliegta HTML un hipersaišu publicēšana!
Komentāri (0)