Bite savam pārklājumam Liepājā pievieno 4G+ tehnoloģiju, kā arī atver jaunu, inovatīvu klientu apkalpošanas centru.
Bites fokuss vienmēr ir bijis klienti, tādēļ nepārtraukti tiek strādāts, lai tiem nodrošinātu arvien labāku pieredzi. Liepājā Bites klientu skaits aug ļoti strauji, tādēļ, sekojot šai tendencei, pieņemts lēmums šajā pilsētā ieviest gan jauno 4G+ tehnoloģiju, gan arī jaunā koncepta klientu apkalpošanas centru.
"Bites klienti Liepājā ir ļoti aktīvi interneta lietotāji, tādēļ mēs nepārtraukti strādājam, lai uzlabotu pārklājumu un mobilā interneta ātrumu," komentē Bites tehniskais direktors Gints Butens, "Šogad esam īstenojuši vairākus nozīmīgus projektus – gan, noslēdzot vienošanos ar tīkla tehnoloģiju līderi Huawei par 5G tehnoloģijas ieviešanu Latvijā, gan arī izveidojot pirmo 4,5G bāzes staciju. 80 4G+ staciju izbūve ir gada noslēdzošais projekts, kas ievērojami palielina tīkla jaudu un mobilā interneta ātrumu."
Tendence rāda, ka datu lietojums ik gadu teju dubultojas un paredzams, ka 2020.gadā viens mobilā interneta lietotājs telefonā tērēs ap 9,2 GB mēnesī. Interesanti, ka pēdējā gada laikā straujākais datu patēriņa pieaugums vērojams vecuma grupās līdz 21 gadam, kā arī virs 61 gada vecuma – šie klienti šogad tērē par 69% vairāk datu, nekā pērn. Trešā straujāk augošā interneta telefonā lietotāju grupa ir vecumā no 41 līdz 50 gadiem – šajā grupā datu lietojums ir pieaudzis par 55%.
Tāpat, ņemot vērā augošo pieprasījumu pēc arvien jaunām ierīcēm un augstas kvalitātes klientu servisa, Liepājā, t/c Rietumu Centrs, atvērts jauna koncepta klientu apkalpošanas centrs. Centra izveidē ieguldīti 45 000 eiro, kas to padara par vienu no inovatīvākajiem mobilo sakaru operatora klientu centriem Baltijā. Ikviena ierīce tajā ir pieejama klientiem ērtā veidā, kas atvieglo izvēles procesu un atbilst pašu klientu izteiktajām vēlmēm. Jaunā koncepta salona atvēršanas svētki norit 31.janvārī, un tajos laipni aicināti gan Bites, gan arī citu operatoru klienti.
Uz sarakstu